Ważna informacja dla Naszych Klientów!

Szanowni Klienci!

W związku z pandemią koronawirusa (COVID-19) w trosce o dobro Państwa i naszych Pracowników informujemy, że:

1) Od dnia 16.03.2020 do 27.03.2020, nasze biuro jest nieczynne dla klientów, wszelkie sprawy załatwiamy drogą telefoniczną (604-214-968 i 32-720-52-40) lub mailową (biuro@trans.net.pl)
W sytuacji, gdy okaże się, że standardowe linie są zajęte, na czas obecnej sytuacji, oddajemy do Państwa dyspozycji dodatkowy telefon serwisowy: 664-601-205.

2) Od dnia 16.03.2020 do 27.03.2020, wykonujemy prace instalacyjne i modernizacyjne, wyłącznie w zakresie nie wymagającym kontaktu z klientem.
Zapewni to prawidłowe działanie naszej sieci w okresie kwarantanny, ale niestety odłoży w czasie realizację nowych przyłączy, o czym oczekujący klienci zostaną poinformowani przez Nas telefonicznie.

3) Od dnia 16.03.2020 do 27.03.2020, wszelkie usterki indywidualne będą naprawiane wyłącznie w przypadkach, kiedy nie będzie to wymagało kontaktu z klientem. Zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie, gdyż znaczną część problemów udaje się rozwiązać bez naszej wizyty. Oczywiście do każdego problemu podchodzimy z pełnym zaangażowaniem, aby udało się go rozwiązać w jak najszybszym terminie.

Zachęcamy do śledzenia Naszej strony www.tychynet.pl, z pewnością poinformujemy Państwa o odwołaniu tej informacji i przywróceniu normalnego funkcjonowania w możliwie jak najszybszym czasie!

Pozdrawiamy: zespół TychyNet